Om os

Stefan Førster-Christensen

Direktør, partner
Stefan er en af grundlæggerne af CareMatch. Han er oprindeligt uddannet som sygeplejeske på Diakonissestiftelsen, og fik af naturlige årsager sin interesse og viden om Sundhedssektoren, og hvad der driver folk i den verden.

Ditte Høy Olsen

Konsulent Head of Research
Rekrutteringsprocessen arbejder Ditte ud fra en præcis organisatorisk forståelse. Nysgerrighed og en analytisk tilgang tilsikrer en helhedsorienteret og grundig behovsafdækning. Ditte har i flere år arbejdet med flere aspekter af HR- faget og bidrager med perspektiver på organisations-og medarbejderudvikling.

Mads Lindhardt Henriksen

Seniorkonsulent
Mads Lindhardt Henriksen, født i 1970, har lang erfaring med rekruttering og rådgivning på alle niveauer i organisationen. Dertil er han ekspert i outplacementforløb og personprofileringer. Hans mangeårige erfaring med rekrutteringsprocesserne fra A til Z - fra det første opstartsmøde med klienten til den faktiske ansættelse af kandidaten, giver ham en unik tilgang til at kravprofilere, definere søgestrategier, identificere og vurdere kandidater. Han arbejder for at behandle virksomheder og kandidater ordentligt og professionelt og at alle får værdi af kontakt med ham. Herunder en ærlig og direkte feedback.

Anette Rubin

Seniorkonsulent - specialområdet
Anette har 20 års erfaring inden for social- og specialområdet med ansvar for optimering af kvalitet, strategisk ledelse og optimering af økonomi.

Sif Lundahl

Konsulent Research​
Sif har arbejdet med rekruttering i flere år, og har en både bred erfaring med alle facetter af rekrutteringsprocessen. Sif er uddannet oprindelig uddannet pædagog og har efterfølgende arbejdet HR i forskellige roller. Med afsæt i en bred erfaring, har Sif erhvervet de kompetencer, der sikrer, at kundernes behov effektivt og præcist bliver matchet med den rette kandidat. Denne tilgang og organisatoriske forståelse, er en forudsætning for et godt forløb og det sikrer Sif sine kunder.

Lars Kramer

Administrerende direktør
Lars har i rollen som CEO taget mange års erfaring med ind i CareMatch, hvor ambitionen om at være den bedste og vedvarende tilbyde markedet de bedste kandidater, den bedste sparring og den bedste rådgivning, udført af markedets dygtigste medarbejdere.

Ulla Blom Kristensen

Seniorkonsulent
20 års ledererfaring på forskellige niveauer. Har kendskab og erfaring med alle ledelsesmæssige dilemmaer. Rådgivning, vejledning og sparring vedr. strategisk ledelse, teamudvikling, individuelle forløb, organisatorisk og politisk forståelse.

Erik Pedersen

Seniorkonsulent
Bygger på 25 års erfaring med ledelse og 40 års erfaring med analytiske opgaver på alle samfundsmæssige niveauer. Er særligt fokuseret på ledelsessparring, teamudvikling og strategiudvikling. Formår at anvende tests, skarpe analyser samt interviews og iagttagelser i øjenhøjde til at udkrystallisere velegnede løsningsforslag til både offentlige og private virksomheder.

Asbjørn Eigil Schmidt

Studentermedhjælper
Asbjørn arbejder som Studentermedhjælp, og indgår i flere forskellige processer i forbindelse med rekruttering. Der er dog særlig stor fokus på området Search, hvor Asbjørn og har sine selvstændige opgaver. kandidatstudiet.

CareMatch blev stiftet i 2006

Af Stefan Førster-Christensen og har siden etableringen, løst mere end 3500 rekrutterings- og udviklingsopgaver. Vi har specialiseret os i rekruttering og rådgivning inden for områderne Social & Sundhed og Børn & Unge, men løser derudover en lang række forskellige opgaver.

Det betyder, at vi har et indgående kendskab til de problematikker der er på skole-, daginstitutions- og sundhedsområderne, hvor vi agerer som sparringspartner og rådgiver for vores kunder.

Årsagerne til at vælge CareMatch, som samarbejdspartner, er altid unikke, men her er nogle væsentlige begrundelser for kundernes valg.

  • Vi bliver ofte valgt på grund af stor indlevelse i selve opgaven
  • Vi er kendt for vores indgående branchekendskab og mangeårige erfaring.
  • Vi har alle værdifuld erfaring fra de mange forskellige opgaver, vi har løst og kan hurtigt ”læse situationen” og hurtigt anbefale den proces, der hjælper frem mod målene.
  • Vi besidder det nødvendige mod og går ikke af vejen for at tage en god diskussion, i bestræbelserne efter, at opnå det bedste resultat for vores kunder.

CareMatch har 2021 udvidet både ledelse og ejerkreds med Lars Kramer, med henblik på, at fortsætte den succesfulde udvikling, der hidtil har kendetegnet CareMatch.

Der er helt sikkert mange flere årsager til at vælge CareMatch, men dem kan du opleve, når vi ses.

Siden 2006 har vi arbejdet sammen med mange kommuner og organisationer
på Sjælland, Fyn og Jylland - senest med:

Udtalelser fra kunder

Scroll til toppen

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.